Forma współpracy B2B.
Zakres i czas pracy uzgadniany indywidualnie, poniżej tylko przykłady:
• wsparcie informatyczne pracowników
• administrowanie systemami informatycznymi
• możliwość budowy własnych serwerów: e-mail, WWW, VPN, DNS, itp.
• możliwość uruchomienia Firewall Next Generation
• budowa, konfiguracja i administrowanie siecią LAN/WAN
• utrzymanie serwerów, urządzeń sieciowych, sprzętu IT w dobrej kondycji (aktualizacje i zabezpieczenia)
• administrowanie usługą Active Directory
• administrowanie usługą wirtualizacji: VMware, Hyper-V, KVM, Proxmox, itp.
• administrowanie stronami WWW (możliwa modyfikacja i aktualizacja)
• administrowania serwerami plików, pocztą elektroniczną, systemem antywirusowym
• współpraca przy ewidencji sprzętu IT
• kontrola zainstalowanego oprogramowania (pod względem legalności i zgodności z warunkami posiadanych licencji)
• współpraca w kierunkowaniu rozwoju oprogramowania i infrastruktury IT
• dbanie o kopie bezpieczeństwa i ich zabezpieczenia
• przestrzeganie zapisów RODO
• oraz inne elementy uzgodnione przy rozmowie